Thursday, August 26, 2010

tempat kerje...

first thing!!
da lama x update blog..sbb bz...and summore...line tenet kat umah pon sengal ayam....so...x dapat on9....AND... ako da berkerja...seronok giler!!!ari ni...ari keempat keje~~ ^^
da dapat tgk module dekat2...join oil and gas company... g site... buat piping... ohhhh!!!dunia kerjaya impian!!!naik module je belom...sbb x berani... @@ then g workshop..
pagi-pagi....g briefing ngan engineer-engineer yang macho2... bule kire ngan jari engineer pompuan...segan mula2...tp senior engineer ako kata..da lama t biasa... ^^ nasib bek dapat senior yang okay...pompuan plak tu... ^^
second thing!!
ako menunggu kepulangan sahabat tersayang dari bumi kenyalang....cepat la pulang oh sahabat!!! rindu sudah pada kamu...sangat2....mao buka sama2....cepat pulang azriyani bunaim~~ mao sopink sama2 juga... ^^
third thing!!
saya rindukan iqbal fikri....BF kesayangan saya...semenjak da keje...baru saya tao dia keje camne...penat sume...tapi..saya still nak jumpa dia ari2.... everyday saya rindukan dia... sgt2... ^^
p/s: sayang....i love you...keje elok2...jangan nakal2 tao....nanti gaji saya banje awak eh sayang.... ^^

2 comments:

Azriyani Bunaim said...

banje bf sayang awk sorang je ke? saye...???hahahaha...rindu kamu jua!!!!lg 1week nak blk.sbr azriyani...sbr....huhuhu...

hazi farhana said...

mestila sya mao banje kamu n zahwani ariff...tapi wani kata dia mao banje dlu...sya gaji 2 kali sbulan.. 5 hb da gaji..ngan 20...jd bg kak wani banje dlu... nanti sya banje yang ngetop2 punye... ^^ ok??study leklok!!